Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, firma Ascential zdecydowali, że konkurs nie odbędzie się tak jak planowano w czerwcu. Z powodu epidemii koronawirusa został przeniesiony na październik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu

W środę wydano komunikat informujący, że w związku z rozwojem epidemii nie tylko we Francji, ale też w całej Europie i na świecie impreza zostaje przeniesiona na październik. Odbędzie się w dniach 26-30 października.

- Współpracujemy z władzami miasta Cannes, aby przeniesienie festiwalu z czerwca na październik było płynne dla wszystkich. Wszystkie karnety, ustalenia sponsorskie i rezerwacje zostaną przeniesione i zachowają ważność. Zdajemy sobie sprawę, że jest to trudny okres dla całej społeczności i będziemy nadal prowadzić konsultacje z naszymi klientami i partnerami, przygotowując się do imprezy w październiku - napisano w oświadczeniu.

Nowe terminy zgłoszeń i obrad jury zostaną wkrótce na nowo ogłoszone. Planowane jest wydłużenie tych terminów.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych