- Potrzebujemy ok 900 jednakowych paczek z produktami, które sprawiają, że tym Wielkim ludziom po prostu zrobi się miło. Czy zechcecie podzielić się z nimi swoim sukcesem? - spytał Filip Chajzer przedstawicieli sieci handlowych na swoim fanpage’u facebookowym.
- Drogie działy marketingu małych, średnich i wielkich sieci handlowych. Wiem, że grudzień to dla waszych firm bardzo ważny czas w roku. Promocje, reklamy, kolejki, gigantyczne obroty - zaznaczył.
Chajzer opisał, że liczy też na wsparcie kurierów i korporacji taksówkowych bądź przewozowych oraz kartonów. - Nawet nie wiecie jak bardzo denerwuje się żeby znowu się udało - stwierdził.
W grudniu ub.r. na podobny apel Filipa Chajzera odpowiedziały m.in. firmy Żabka, Jeronimo Martins Polska (właściciel Biedronki), Auchan, Top Market, Mart's Bags, Piotr i Paweł, ZPC Milanówek, Dr Oetker, Carrefour, Lidl Polska, Dawtona, Herbapol, Ten Smak, Morliny, Pasztet Białostocki i Tesco.

Filip Chajzer regularnie bierze udział w akcjach charytatywnych. Na początku br. prowadził cykl o Aukcjach od Serca na Allegro na rzecz Wielkie Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wiosną wspólnie ze swoim ojcem Zygmuntem Chajzerem wystąpił w spocie promującym akcję New Balance, w ramach której do domów dziecka trafiły produkty tej marki o wartości 30 tys. zł.
Fanpage facebookowy Chajzera ma 865 tys. użytkowników.











