- Potwierdzamy, że zakończyliśmy współpracę z panem Filipem Fiedorowem, który dotychczas pełnił obowiązki dyrektora marketingu Żabka Polska. Departament marketingu będzie raportował jak dotychczas bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.
Fiedorow pracował w Żabka Polska od początku lutego br. Przedtem, od listopada 2016 roku, był country marketing directoren IKEA Retail w Polsce.
Teraz Filip Fiedorow wraca do IKEA Retail - od połowy kwietnia będzie dyrektorem sklepu IKEA Poznań.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ikea-ze-stand-uperami-zacheca-do-rozmow-o-sypialni-wideo,7171119017515137a ##
Przed pracą w IKEA Fiedorow przez trzy lata był szefem marketingi w Lidl Polska, odpowiadał m.in. za serię kampanii z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy i Doroty Wellman. Wcześniej przez siedem lat pracował w Kompanii Piwowarskiej, zajmował się tam markami Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech, a potem był senior strategy & planning managerem marki Tyskie, nadzorował m.in. kampanię „5 Stadion”.

Na początku kariery zawodowej Filip Fiedorow był związany z agencją reklamową TequilaPolska, realizował w niej projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland i The Lorenz Bahlsen Snack World.
Fiedorow ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.











