W lipcu br. Filmweb.pl odwiedziło 5,24 mln internautów, co dało 19,4 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali w serwisie 118,67 mln odsłon, każdy średnio 22,6 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Filmweb.pl dominuje w kategorii filmowo-serialowej pod względem liczby odsłon. Pozostałe dziewięć witryn w zestawieniu łącznie miało 77,73 mln odsłon.
W rankingu przeważają sekcje o filmach i serialach większych portali. Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) taki dział zanotował 4,33 mln użytkowników i 16,22 mln odsłon, na TVN.pl - 3,68 mln użytkowników i 12,69 mln odsłon, a na Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 3,04 mln odwiedzających i 22,86 mln odsłon.
W kategorii filmowo-serialowej na WP.pl 2,03 mln internautów wykonało 5,86 mln odsłon, na SE.pl (Grupa ZPR Media) 1,1 mln użytkowników wygenerowało 5,42 mln odsłon, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) 977,1 tys. internautów wykonało 6,97 mln odsłon.

Analogiczny dział na Eska.pl (Grupa ZPR Media) miał 765,3 tys. użytkowników i 2,33 mln odsłon, a na Radiozet.pl (Eurozet) - 459,5 tys. odwiedzających i 1,11 mln odsłon.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przed-rasp-interia-bez-wzrostu-po-fuzji-z-polsatem-netflix-i-wydawca-pikio-w-top20-gemius-pbi-z-lipca,7170493245761153a ##
Drugim po Filmwebie osobnym serwisem filmowo-serialowym w rankingu jest naEkranie.pl (Grupa 4fun Media), w którym 1,23 mln internautów wykonało 4,26 mln odsłon.

Rok do roku Filmweb.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 1,57 mln (23 proc.) i liczby odsłon o 26,23 mln (18,1 proc.), a naEkranie.pl straciło 382,1 tys. odwiedzających (23,7 proc.).
Mocno zmalały też wyniki sekcji filmowo-serialowych kilku portali. Na Eska.pl ubyło w niej 620,4 tys. internautów (44,8 proc.) i 1,85 mln odsłon (44,2 proc.), na SE.pl - 323,1 tys. użytkowników (22,6 proc.) i 4,2 mln odsłon (43,7 proc.), a na WP.pl - 162,5 tys. użytkowników (7,4 proc.) i 4,55 mln odsłon (43,7 proc.).
Za to Onet.pl w kategorii filmowo-serialowej zyskał 1,33 mln odwiedzających (44,3 proc.) i 5,7 mln odsłon (54,2 proc.), TVN.pl - 948,6 tys. użytkowników (34,7 proc.) i 2,15 mln odsłon (20,3 proc.), a Interia.pl - 277,6 tys. użytkowników (10 proc.) i 147,3 tys. odsłon (0,6 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-najwiecej-uzytkownikow-w-polsce-serwis-canal-przed-vod-pl-i-cda-premium-top-stron-i-aplikacji-vod,7170492001228929a ##

Na Wprost.pl i Radiozet.pl przed rokiem nie było jeszcze w badaniu Gemius/PBI wydzielonych sekcji o filmach i serialach.











