Filmy i cena najważniejsze dla Polaków przy wyborze telewizji cyfrowej

Prawie 20 proc. Polaków zamierza w najbliższym czasie przejść na odbiór telewizji cyfrowej – wynika z badania PBS DGA. Przy wyborze konkretnego dostawcy najważniejsze są cena i oferta filmowo-serialowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aż 44 proc. Polaków nie planuje w najbliższym czasie przejść na odbiór telewizji cyfrowej, podczas gdy obecnie korzysta z niego 34 proc. osób. Natomiast 19 proc. respondentów deklaruje, że zamierza wkrótce wykupić jakąś ofertę cyfrowej telewizji – najczęściej są to osoby na stanowiskach kierowniczych (20 proc.), uczniowie i studenci (15 proc.) oraz osoby prowadzące własną działalność (14 proc.). 3 proc. Polaków nie ma sprecyzowanych planów w tym zakresie.

Najważniejszym czynnikiem przy wyborze konkretnego dostawcy telewizji cyfrowej jest cena, a nieco mniej liczy się oferta programowa.

grafika

Natomiast przy wyborze określonego nadawcy i pakietu telewizji cyfrowej największa grupa Polaków zwraca uwagę na ofertę filmowo-serialową. Tylko co trzecia osoba przywiązuje wagę do transmisji i kanałów sportowych, a co piąta – do programów i stacji dla dzieci.

grafika

Badanie korzystania przez Polaków z telewizji cyfrowej zostało przeprowadzone przez PBS DGA we współpracy z On Board PR. Ankiety zrealizowano w lutym bieżącego roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"