30-sek. spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”, którego emisję zaplanowano na 8 grudnia br. kosztuje 89 tys. zł (cena netto bez rabatów). Tydzień wcześniej reklama jest tańsza i kosztuje 72,8 tys. zł.
Za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” trzeba z kolei zapłacić 84,6 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością przy emitowanych w TVN serialach najwięcej zapłacą za reklamę przy „Na Wspólnej” - to wydatek rzędu 64,8 tys. zł. Nieco mniej kosztuje spot przy pokazywanej we wtorkowe wieczory produkcji „Pod powierzchnią” - 51,8 tys. zł.Na reklamę przy programie z udziałem Edyty Górniak „My Way” trzeba wydać 41,8 tys. zł.
Spot przy „Faktach” kosztuje 80,3 tys. zł od poniedziałku do piątku i 75,3 tys. zł w niedziele. Dla serwisu sportowego stawki te wynoszą odpowiednio: 72,8 tys. zł i 59,6 tys. zł, zaś dla prognozy pogody: 66 tys. zł i 56,9 tys. zł.

W wigilię i pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia pokaże tradycyjnie dwie części „Listów do M.”. Spot przy emisji w wigilię kosztuje 20,7 tys. zł, a w pierwszy dzień świąt – 31,1 tys. zł.
31 grudnia stacja będzie transmitować imprezę sylwestrową – koncert „Warszawa stolicą Sylwestra”. Najdroższą reklamę przy tej transmisji wyceniono na 28,1 tys. zł.
TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy TVP, biuro reklamy opublikowało ceny reklam na grudzień br.











