"Financial Times" uruchamia globalną kampanię reklamową

"Financial Times" uruchomił globalną kampanię marketingową. Akcja promuje gazetę jako zaufane źródło światowych newsów i analiz podczas trudnych czasów dla gospodarki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje działania w prasie, internecie, telewizji oraz na nośnikach outdoor. Jednocześnie zachęca do skorzystania z czterotygodniowej darmowej subskrypcji "Financial Times".

Reklamy pojawią się w takich tytułach jak "The Economist", "Bloomberg Business Week", "Fortune", "Harvard Business Review", "Technology Review" "Money" i "Fast Company". Emisja telewizyjnych spotów planowana jest w BBC World, MSNBC i Bloomberg TV.

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"