"Find your magic" - "Sokół" w nowej kampanii Axe (wideo)

Ruszyła nowa kampania marki kosmetyków Axe (Unilever Polska), której bohaterem jest Wojciech "Sokół" Sosnowski. Akcję pod hasłem "Find your magic" przygotowały firmy DDB&Tribal, Papaya, Mindshare i Ateleir PR.

km
km
Udostępnij artykuł:

W najnowszym spocie Axe raper Wojciech "Sokół" Sosnowski jest pokazywany od trochę mniej znanej strony.

Za kreację spotu odpowiada agencja DDB&Tribal, wyreżyserował go Krzysztof Kiziewicz, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a produkcją spotów - studio filmowe Papaya. Działania PR wspiera Atelier PR.

W tegorocznej odsłonie kampanii planowana jest również aktywacja konsumencka.

Axe było już w zeszłym roku wspierane reklamami z hasłem "Find your magic". W wiosennej kampanii także wziął udział "Sokół", a jesienią markę promował kaskader.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela