Stojąca za utworzeniem T1, Fiona McKinnon, będzie skupiała się na globalnym zarządzaniu operacyjnym i obszarem product developmnet. Oprócz znaczącej roli w T1, do jej obowiązków należy również kierowanie The Pangea Alliance, czyli partnerstwem w dziedzinie reklamy cyfrowej dla wydawców premium.
Podczas swojej 18-letniej kariery w mediach, McKinnon była m.in. niezależnym doradcą wydawców oraz firm z branży Ad Tech w zakresie programmatic strategy, innowacyjnych technologii oraz wdrażania nowych produktów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marta-szwakopf-dyrektor-ad-sales-brand-solutions-turner,7171221947992193a ##
Do zespołu T1 dołączył również Krane Jeffery, który jako senior commercial director, będzie odpowiedzialny za rozwój partnerskich projektów digitalowych obejmujących dużą część portfolio Turnera (rozrywka, sport, e-sport oraz treści dla dzieci), przekładające się na 200 milionów odbiorców na ponad 200 rynkach na całym świecie.

Jeffery przez prawie 20 lat pracował w mediach i marketingu, zajmując się digitalem, telewizją, strategią reklamy wideo i content marketingiem. Wcześniej pełnił funkcję Head of Digital Sales w RTL Group, gdzie wdrażał ponadregionalne rozwiązania cyfrowe i nowe produkty z obszaru programmatic video.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tnt-kampania-wizerunkowa-twoje-zycie-twoja-historia-twoje-tnt,7171214411265665a ##
Jeffery i Mckinnon będą zarządzać zespołami T1 Commercial i Ad Operations z siedzibą w Londynie. Obecnie kompletują zespół pracowników odpowiedzialnych za regiony EMEA, APAC oraz LATAM. Ponadto oboje odpowiadają bezpośrednio przed Robem Bradleyem, który zajmuje stanowiska vice president, digital commercial strategy i digital advertising sales w T1 i CNN International Commercial.
- T1 dąży do tego, aby dostarczać swoim klientom oryginalne i zaawansowane rozwiązania, które na szeroką skalę pomogą docierać do określonych odbiorców z gwarancją, że dana kampania nie jest emitowana wraz z treściami sprzecznymi z wartościami marki. Wierzymy, że budowanie kreatywnego oraz sprawnego zespołu wokół Fiony i Krane’a, a także tworzenie pakietu innowacyjnych produktów, sprawią że będziemy w stanie szybko realizować skuteczne kampanie reklamowe dla klientów z całego świata - komentuje Rani Raad, prezes CNN International Commercial.











