FireFly Technology wprowadza platformę konkursowo-loteryjną

FireFly Technology włącza do swojej oferty platformękonkursowo-loteryjną do prowadzenia promocji konsumenckich.Obsługuje ona akcje prowadzone w internecie i sieciach komórkowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Platforma, którą FireFly Technology wprowadza do swojej oferty,obejmuje mechanizmy do realizacji konkursów i loteriiinternetowo-mobilnych. Rozwiązanie pozwala przyjmować zgłoszeniaprzez formularz na stronie internetowej, SMS lub Gadu-Gadu,zarządzać nimi i oceniać je, a także weryfikować zwycięzców.Platforma o nazwie "FireFly Promo Kit" zawiera również specjalnypanel administracyjny, za pośrednictwem którego można na bieżącomonitorować przebieg promocji, w tym mierzyć efektywnośćposzczególnych działań i odpowiednio modyfikować mediaplan.

- Uważamy, że zwłaszcza w czasie kryzysu marketerzy szczególnąuwagę przywiązują do rozwiązań dających możliwość uzyskaniakonkretnych wyników sprzedażowych - uzasadnia wprowadzenie tegorozwiązania Marek Piotrowski, prezes FireFly Group, do którejnależy FireFly Technology. - Dla reklamodawców ważna jest teżpewność, że cała promocja zostanie sprawnie przeprowadzona - nietylko pod kątem strategicznym i kreacyjnym, ale równieżtechnologicznym i logistycznym - dodaje.

FireFly Technology zapewnia, że platforma spełnia wszystkiewymagania prawne dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowychuczestników promocji. Firma jest w stanie wdrożyć rozwiązanie napotrzeby konkretnej akcji w ciągu 7 dni roboczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"