Firma PepsiCo Polska wyróżniona tytułem Business Superbrands 2013

Firma PepsiCo Polska otrzymała prestiżowy tytuł Business Superbrands 2013, potwierdzając tym samym obecność w gronie najsilniejszych marek korporacyjnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji o certyfikat przyznawany przez organizację Superbrands. Ltd. ubiegało się 308 marek biznesowych.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 20 listopada 2012 - Po raz kolejny organizacja Superbrands Ltd. wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się firma PepsiCo, światowy lider rynku artykułów żywnościowych i napojów, która została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2013 w kategorii marki korporacyjne.

Wyboru najsilniejszych marek biznesowych dokonała Rada Marek Superbrands złożona z grupy niezależnych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Eksperci ocenili siłę wizerunkową poszczególnych marek na polskim rynku przyznając każdej z nich punkty od -50 „bardzo słaba marka” do +50 „bardzo silna marka”. Średnia ocen wymagana do otrzymania certyfikatu została w tym roku podwyższona, co sprawia, że wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne.

W przygotowywanym równolegle zestawieniu marek konsumenckich Superbrands 2013 wyróżnione zostały trzy marki z portoflio PepsiCo Polska. W kategorii „Soki napoje i wody” tytuł Superbrands 2013 otrzymały Lipton Ice Tea oraz Pepsi, natomiast w kategorii „Słodycze lody i przekąski” nagrodzona została marka Lay’s. O przyznaniu tytułu Superbrands 2013 decydował dwuetapowy proces certyfikacyjny, który składał się z badania konsumenckiego przeprowadzonego przez niezależny instytut GfK Polonia na grupie 15 tysięcy respondentów  oraz z oceny eksperckiej dokonanej przez Radę Marek. W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się łącznie 1 863 marki konsumenckie podzielone na 30 kategorii.

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii i jako jedyna niezależna jednostka na świecie promuje idee brandingu na drodze identyfikacji, nagradzania i prezentacji marek. Obecnie działa w 87 krajach, przyznając od 17 lat tytuły Superbrands i Business Superbrands. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji