Agnieszka Mroczek, która z agencją związana jest od 3 lat, od kwietnia pełni rolę strategy directora i partnera. Ma wieloletnie doświadczenie pracy w strukturach nie tylko agencyjnych (m.in. H+K Strategy), ale również organizacjach NGO (DKMS) czy po stronie Klienta (Gedeon Richter). To wielopłaszczyznowe doświadczenie powoduje, że Agnieszka świetnie rozumie potrzeby biznesowe po obu stronach: agencji i Klienta, których pogodzenie będzie jej kluczowym zadaniem.
Adrianna Tomasik, z agencją związana projektowo od ponad pół roku, od kwietnia została Head of Healthcare Communication. Zdobywała doświadczenie w obszarze zdrowotnym w globalnej agencji H+K Strategies, następnie zawodowo związała się z agencją działającą w obszarze PA oraz firmą farmaceutyczną Gedeon Richter. Realizowana przez Adriannę kampania „Mam haka na raka” uznano za kampanię XX-lecia w najważniejszym branżowym konkursie ZFPR – Złote Spinacze. W FACT poprowadzi dział skoncentrowany na projektach CSR, produktowych oraz Public Affairs w obszarze zdrowia i opieki zdrowotnej.

Olga Walentynowicz, związana z agencją od 2016 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach: Inner Value i ConTrust Communication, gdzie doradzała klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, a także działań w obszarze CSR. W Instytucie Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej realizowała m.in. Program Przedsiębiorstwo Fair Play W agencji pokieruje działem, który skoncentrowany będzie na komunikacji projektów w obszarze rozwoju społecznego oraz zrównoważonego stylu życia, w ujęciu CSR i ESG.











