First aid communication z członem "team" w nazwie, awanse Mroczek, Tomasik, Walentynowicz

Agencja first aid communication dodała do nazwy człon team oraz wdrożyła nową strukturę zespołów, która opierać się będzie na dwóch kluczowych obszarach tematycznych rozwoju firmy: zdrowotnym oraz społecznym – w obrębie CSR i ESG. W związku z tym, awanse otrzymały Agnieszka Mroczek na strategy directora i partnera, Adrianna Tomasik na head of healthcare communication, Olga Walentynowicz na head of sustainable lifestyle communication. Agencja odświeżyła też identyfikację wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
First aid communication z członem "team" w nazwie, awanse Mroczek, Tomasik, Walentynowicz
Od lewej: Adrianna Tomasik, Agnieszka Mroczek, Anna Jechna-Grabska, Olga Walentynowicz

Agnieszka Mroczek, która z agencją związana jest od 3 lat, od kwietnia pełni rolę strategy directora i partnera. Ma wieloletnie doświadczenie pracy w strukturach nie tylko agencyjnych (m.in. H+K Strategy), ale również organizacjach NGO (DKMS) czy po stronie Klienta (Gedeon Richter). To wielopłaszczyznowe doświadczenie powoduje, że Agnieszka świetnie rozumie potrzeby biznesowe po obu stronach: agencji i Klienta, których pogodzenie będzie jej kluczowym zadaniem.

Adrianna Tomasik, z agencją związana projektowo od ponad pół roku, od kwietnia została Head of Healthcare Communication. Zdobywała doświadczenie w obszarze zdrowotnym w globalnej agencji H+K Strategies, następnie zawodowo związała się z agencją działającą w obszarze PA oraz firmą farmaceutyczną Gedeon Richter. Realizowana przez Adriannę kampania „Mam haka na raka” uznano za kampanię XX-lecia w najważniejszym branżowym konkursie ZFPR – Złote Spinacze. W FACT poprowadzi dział skoncentrowany na projektach CSR, produktowych oraz Public Affairs w obszarze zdrowia i opieki zdrowotnej.

Olga Walentynowicz, związana z agencją od 2016 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach: Inner Value i ConTrust Communication, gdzie doradzała klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, a także działań w obszarze CSR. W Instytucie Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej realizowała m.in. Program Przedsiębiorstwo Fair Play W agencji pokieruje działem, który skoncentrowany będzie na komunikacji projektów w obszarze rozwoju społecznego oraz zrównoważonego stylu życia, w ujęciu CSR i ESG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"