First Line Polska dla marki Mlekovity

First Line Polska organizuje loterię promującą produkty Super Body Active od Mlekovity. Aktywacja konsumencka, startująca 1 czerwca, promuje wysokobiałkowe produkty SBA i odbywa się pod hasłem „Loteria WysokoKASOWA!”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
First Line Polska dla marki Mlekovity
fot. materiały prasowe

Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę w TV, internecie (SoMe, bannery internetowe), prasie branżowej czy działania w punktach sprzedaży.

Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń do loterii potrwa do 30 września 2025 r. Warunkiem udziału w akcji jest zakup dowolnego produktu SBA (w opakowaniu promocyjnym lub bez komunikacji loteryjnej) i zachowanie dowodu zakupu, a następnie wypełnienie formularza zgłoszeniowego na loteriaSBA.pl.

Każde 10 zł wydane na produkty SBA to ekstra los w loterii (za jeden dowód zakupu uczestnik może zdobyć maksymalnie 10 losów).Do wygrania co tydzień: 20 x 100 zł, 10 x 500 zł, 1 x 1 000 zł. Dodatkowo każde zgłoszenie weźmie udział w losowaniu nagrody głównej – 25 000 zł.

Za kompleksową organizację, koordynację i obsługę prawną loterii odpowiedzialna jest agencja First Line Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech