First Line Polska organizuje loterię promującą Masło Klarowane Mlekovita

Wystartowała ogólnopolska loteria konsumencka przygotowana przez agencję First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Akcja prowadzona pod hasłem "Wyklaruj sobie kuchnię marzeń!" wspiera sprzedaż Masła Klarowanego Mlekovita.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
First Line Polska organizuje loterię promującą Masło Klarowane Mlekovita
Wystartowała loteria Mlekovita

Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń do loterii potrwa do 31 stycznia 2026 roku. Aby wziąć udział, wystarczy kupić dowolne Masło Klarowane Mlekovita, zachować dowód zakupu i zarejestrować zgłoszenie na dedykowanej stronie.

Na uczestników czeka wiele nagród: roboty kuchenne KitchenAid oraz nagrody pieniężne w wysokości. Każde zgłoszenie weźmie również udział w losowaniu nagrody głównej – 20 000 zł, które odbędzie się 2 lutego 2026 r.

Ogólnopolska Loteria wspierana jest szeroko zakrojoną kampanią reklamową obejmującą telewizję, internet (media społecznościowe i bannery online), prasę branżową oraz działania w punktach sprzedaży.

Za kompleksową organizację loterii – w tym obsługę prawną, kreację graficzną i budowę landing page – odpowiada agencja First Line Polska.

To już kolejna loteria promocyjna organizowana przez First Line Polska dla Mlekovity

Spot reklamowy promujący loterię "Wyklaruj sobie kuchnię marzeń!"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów