Flagzone przedstawia nowy mobilny gadżet reklamowy - flagi na lusterka samochodowe

Flagi na lusterka samochodowe, gadżet kibica i nie tylko kibica oraz największe marketingowe odkrycie ostatniego mundialu - już dostępne w Polsce. Podbiły Południową Afrykę od Johannesburga po Kapsztad, teraz zaczynają podbijać Polskę i Europę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

WARSZAWA, 3 sierpnia 2011 – Na niespełna rok przed pierwszym gwizdkiem mistrzostw Europy w piłce nożnej, firmy poszukują najbardziej oryginalnych gadżetów, by wzbudzić zainteresowanie kibiców i wzmocnić widzialność swojej marki. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, firma Flagzone wprowadziła do Polski flagi na lusterka samochodowe, gadżet znany każdemu, komu dane było uczestniczyć w piłkarskich mistrzostwach świata w Republice Południowej Afryki.

Pokrowce-flagi były marketingowym hitem mundialu A.D. 2010, równie widocznym, ale mniej dokuczliwym niż wuwuzele. Podbiły ulice Republiki Południowej Afryki dzięki świetnej kampanii reklamowej jednej z firm motoryzacyjnych. Firma ta promowała swój najnowszy model pokazując na zdjęciach reklamowych auta z pokrowcami w południowoafrykańskich barwach. I obiecując, że każdy chętny dostanie w salonie taki pokrowiec. Zainteresowanie było tak wielkie, że w salonach powstawały listy społeczne, a podczas mistrzostw trudno było znaleźć na ulicach samochód bez tych flag.

Flagi w formie pokrowcówna lusterka stworzone z myślą o kibicowaniu i manifestowaniu barw narodowych, stają się dzisiaj również nowym nośnikiem reklamowym. Ten oryginalny element dekoracyjny zwraca uwagę innych kierowców i pieszych wpadając szybko w oko potencjalnym klientom. Umieszczone na lusterkach, są lepiej – i dłużej – widoczne dla innych kierowców niż reklamy na drzwiach bocznych.Flagi na lusterka są bardziej praktyczne i efektowniejsze niż mocowane na samochodach chorągiewki. Pozostaną na swoim miejscu nawet przy bardzo szybkiej jeździe, nie ograniczają widoczności i nie potrzebują żadnych uchwytów.

Pokrowce na lusterka samochodowe firmy Flagzone to świetny gadżet dla zmotoryzowanego kibica i wielbiciela danej marki. Dla tych, którzy chcą pokazać kogo wspierają już w drodze na stadion, na ulicach miast i autostradach.

„Nasza firma jako pierwsza wprowadziła flagi na lusterka do sprzedaży w Polsce i wierzymy, że powtórzą swój południowoafrykański sukces. Poprzez podobne kampanie, jak ta z mundialu w 2010, polskie firmy mają szansę wykorzystać szansę, jaką jest olbrzymi entuzjazm polskich kibiców” – mówi Michał Karkoszka z Flagzone. „Współpracując z agencjami marketingowymi i reklamy tworzymy dowolne wzory flag, które znacznie zwiększają postrzegalność danej marki. Mamy nadzieję, że dzięki naszym pokrowcom polskie drogi i ulice staną się jeszcze bardziej kolorowe, a kibice poczują, że należą do jednej wielkiej rodziny.”

O firmie Flagzone Flagzone S.C. jest dystrybutorem flag i pokrowców na lusterka samochodowe. Firma współpracuje z sieciami handlowymi, sklepami kibica i agencjami reklamowymi, oferując sprawdzone, wysokiej jakości produkty. Zindywidualizowane pokrowce, w dowolnych barwach, rozmiarach i z dowolnym nadrukiem są świetnym narzędziem w kampaniach reklamowych i społecznych, gwarantując dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Flagzone S.C. zastrzegła prawa wyłączne na terytorium RP do znaku towarowego Flaga, oznaczającego pokrowce i flagi na lusterka samochodowe oraz wzoru użytkowego pt. pokrowiec na lusterko samochodowe dokonując zgłoszeń w Urzędzie Patentowym RP. Więcej informacji znajduje się na stronie www.flagzone.pl

Kontakt: Michał Karkoszka, Tel. +48 22 243 53 57, Email: Karkoszka@flagzone.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"