Flash PR pomoże w promocji programu Inkubator Gier

Agencja Flash PR podjęła współpracę z firmą EvoWare, twórcąprogramu Inkubator Gier. Agencja odpowiadać będzie za stworzenie irealizację strategii wizerunkowej i komunikacyjnej orazpozyskiwanie sponsorów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Program Inkubator Gier ma na celu rozwój polskiej sceny twórcówgier komputerowych. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzebymałych, niezależnych firm i grup amatorskich, tworzących grykomputerowe na takie platformy jak PC, PlayStation3, Xbox360 orazWii. Ma za zadanie dostarczyć dobrze zorganizowanym zespołom, zciekawym pomysłem na grę, profesjonalne narzędzia, wsparcietechniczne, marketingowe oraz finansowe.

- Agencja Flash PR zajmie się stworzeniem i realizacją strategiiwizerunkowej i komunikacyjnej tego nowatorskiego projektu. Ma onapomóc w dotarciu do grup docelowych oraz w pozyskaniu sponsorów,niezwykle ważnych uczestników programu IG. W oparciu ozaangażowanie sponsorów, dla wielu utalentowanych twórców,powstanie z pewnością możliwość zaistnienia w branży - mówiDominika Rejmer, dyrektor zarządzający agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele