Fleishman-Hillard dołącza do Związku Firm Public Relations

Jedna z największych na świecie agencji PR - Fleishman-Hillard została przyjęta do Związku Firm Public Relations. Związek zrzesza obecnie 23 agencje

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Założona w 1946 roku agencja Fleishman-Hillard jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w public relations na świecie. Posiada 55 własnych biur, które działają w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Południowej Afryce. Zatrudnia ponad 2300 konsultantów, zorganizowanych w 18 międzynarodowych practice groups. Dzięki takiej strukturze klienci mogą korzystać z usług praktyków PR, którzy są najbardziej doświadczeni w danej dziedzinie czy sektorze gospodarki. Do grona klientów agencji należą między innymi: Wall Street Journal, GlaxoSmithKline, biuro Prezydenta Stanów Zjednoczonych, Nestle, UPS, Intel i Wal-Mart.

Fleishman-Hillard przoduje w branżowych rankingach i jest laureatem wielu nagród z dziedziny PR. Po raz dwunasty z rzędu został uznany za agencję świadczącą usługi najwyższej jakości (Thomas L. Harris/Impulse Research Survey, edycja 2004). Otrzymał dotychczas 77 nagród Silver Anvils, 21 nagród SABRE oraz 31 nagród CIPRA.

Fleishman-Hillard jest częścią Omnicom Group, globalnej grupy medialnej, w której skład wchodzą czołowe agencje reklamowe, domy mediowe, firmy marketingowe, agencje PR i inne firmy oferujące usługi związane z komunikacją dla ponad 5 tysięcy klientów ze 100 krajów świata.

Polskie biuro Fleishman-Hillard, kierowane przez Julię Kozak, działa od blisko trzech lat. Świadczy pełen zakres usług public relations i public affairs. Na rynku polskim agencja ma doświadczenie we współpracy z takimi firmami, jak: Adobe, Maxtor, RSA Security, DBM Polska, Renault Trucks, Compuware, PTC Era, VanguardMS, Emisja, Solae.

"Cieszę się, że do naszego grona dołączyła agencja o międzynarodowej renomie" - powiedział Rafał Szymczak, prezes Związku Firm Public Relations. - "Jestem przekonany, że kompetencje i doświadczenie Fleishman-Hillard będą bardzo pomocne w wielu różnych działaniach Związku, a w szczególności tych, które mają na celu profesjonalizację usług PR w Polsce."

"Miło nam, że możemy dołączyć do polskiego Związku Firm Public Relations. Fleishman-Hillard należy do wielu organizacji zrzeszających specjalistów PR na całym świecie. Naszym celem jest popularyzacja zasad budowania dobrej komunikacji i etycznej, profesjonalnej współpracy. Staramy się też zawsze uczestniczyć w edukowaniu rynku udostępniając wiedzę i doświadczenie, jakie Fleishman-Hillard zdobył w ciągu niemal 60 lat swojej działalności." - powiedziała Julia Kozak, Associate Director, Fleishman-Hillard.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów