Fleishman-Hillard: nowe usługi działu digital

Dział digital agencji public relations Fleishman-Hillard wprowadził do swojej oferty nową usługę o nazwie Digital Blueprint Workshop.

km
km
Udostępnij artykuł:

Digital Blueprint Workshop to warsztaty, podczas których firmy - przy udziale i facylitacji konsultantów Fleishman-Hillard - wypracowują strategię obecności marki w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.

Formuła warsztatów pozwala na połączenie wiedzy o firmie, jej potencjale i celach komunikacyjnych (jaką wnoszą przedstawiciele firmy) ze spojrzeniem oraz wiedzą konsultantów Fleishman-Hillard. Istnieje także możliwość zaproszenia na warsztaty międzynarodowych strategów internetowych z zagranicznych oddziałów Fleishman-Hillard.

W ofercie działu digital warszawskiego biura Fleishman-Hillard pojawiły się ostatnio również takie usługi jak Digital Anatomy i Digital Audit, czyli badania wizerunku i obecności w internecie marki, firmy bądź istotnego dla niej zagadnienia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"