FleishmanHillard Fishburn obsłuży Clear Channel International

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel International wybrała w wieloetapowym przetargu agencję FleishmanHillard Fishburn do obsługi public relations na rynkach międzynarodowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu agencja FleishmanHillard Fishburn konkurowała z takimi agencjami jak Brands2Life, Citigate Dewe Rogerson, Blue Rubicon i Headland.

Agencja Fishburn pracowała dla Clear Channel od 2010, zanim połączyła się z FleishmanHillard.

Clear Channel rozpoczęła przetarg na obsługę działań public relations pod koniec 2015 roku. Rozesłała wówczas do agencji brief, w którym określiła wymagania wobec agencji: promowanie firmy w celu wsparcia sprzedaży i działań marketingowych na rynkach europejskich, azjatyckich i w Australii.

Zespół FleishmanHillard Fishburn już rozpoczął pracę dla Clear Channel - obecnie skupia się nad kampanią, która będzie podkreślać m.in. efektywność reklam oferowanych przez firmę, innowacyjność, a także promować międzynarodową ekspansję cyfrowej sieci zewnętrznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji