Jak wynika ze sprawozdania złożonego w KRS, przychody netto agencji FleishmanHillard w roku 2019 wyniosły 11,4 mln zł i były o 5 proc. niższe w porównaniu z poprzednim rokiem.
Zysk netto spadł o 210 tys. do 791,7 tys. zł. Koszty działalności operacyjnej spadły rok do roku o 3,6 proc., w 2019 roku zamykając się w kwocie 10,4 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 2,49 mln zł, rok wcześniej było to 2,25 mln zł.

FleishmanHillard dzieli zysk na kapitał zapasowy i dywidendę
Jak czytamy w szczegółowym raporcie finansowym spółki, w 2019 roku prowadziła ona działania mające na celu synergię w zakresie oferty z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz oferty public affairs - połączono dwa zespoły. Agencja poszerzyła profil działalności o digital public affairs.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/julia-kozak-i-radoslaw-kubas-zalozyli-agencje-c-point ##
"Firma odczuła zmiany rynkowe polegające na tendencji klientów do zawierania kontraktów krótkoterminowych. W zdecydowanej większości spółka realizowała nowe projekty dla dotychczasowych klientów oraz pozyskała zupełnie nowych klientów m.in. Lafarge, Nordkalk, czy też firmę Cochlear poprzez biuro Fleishman Hillard w Londynie" - podano w raporcie FleishmanHillard.

Pod koniec czerwca wspólnicy agencji FleishmanHillard zdecydowali, że z zeszłorocznego zysku netto 633,3 tys. zł zostanie im wypłacone 10 sierpnia w formie dywidendy, a 158,3 tys. zł trafi na kapitał rezerwowy. 60 proc. udziałów firmy ma jej prezes Wojciech Waglowski, a 40 proc. - FleishmanHillard Group Limited.











