PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”, który stracił 39 proc.
Iwona Kwiecień wicenaczelną „Party” i „Flesza”
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”
Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)
Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)
Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała
Edipresse Polska wygrało proces z Wydawnictwem Bauer
Edipresse Polska wygrało proces z Wydawnictwem Bauer
„Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół
Anna Janicka znów wygrała w sądzie z Edipresse Polska
Anna Janicka znów wygrała w sądzie z Edipresse Polska
„Flesz” o 73 proc. w dół. Dane sprzedaży dwutygodników people od 2005 roku
„Flesz” o 73 proc. w dół. Dane sprzedaży dwutygodników people od 2005 roku
„Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”
„Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
Małgorzata Gawryszczak przeszła z Burdy do Edipresse Polska
„Viva!” w I kwartale wyprzedziła „Flesz”. Zyskała tylko „Gala”
Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół
Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół
Edipresse nie musi przepraszać Anny Janickiej, byłej redaktor naczelnej „Show”
Edipresse nie musi przepraszać Anny Janickiej, byłej redaktor naczelnej „Show”
„Viva!” i „Flesz” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia” (TOP 10)
„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”
„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”
Aleksandra Szajewska redaktor prowadzącą pismo „Flesz Uroda”
Aleksandra Szajewska redaktor prowadzącą pismo „Flesz Uroda”
Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie
Marta Kordyl: z Plejady do „Flesza”
Marta Kordyl: z Plejady do „Flesza”
Magazyny people tracą czytelników. „Grazia” z największym spadkiem
Magazyny people tracą czytelników. „Grazia” z największym spadkiem
7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)
„Uroda” zmienia się w kwartalnik i zwalnia pracowników. Aneta Wikariak naczelną
Sylwia Borowska przechodzi z „Vivy!” do „Flesza”
Sylwia Borowska przechodzi z „Vivy!” do „Flesza”
Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)