„Viva!” i „Flesz” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia” (TOP 10)

Dwutygodnik „Viva!” zanotował największy wśród magazynów procentowy wzrost wpływów z reklam. Sporo zyskały również „Flesz” oraz liderujące w zestawieniu „Twój Styl” i „Tele Tydzień”, natomiast niewielkie spadki zanotowały „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów w okresie od stycznia do listopada 2014 roku wyniosły ponad 2,76 mld zł - wynika z danych opracowanych dla Wirtualnemedia.pl przez Kantar Media. Były wyższe o 5,2 proc. niż w analogicznym okresie 2013 roku.

Największy wzrost przychodów odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska) -  tytuł ten zarobił na reklamach blisko 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wpływami w kwocie 120,9 mln zł awansował z piątej na drugą pozycję w zestawieniu magazynów z największymi przychodami reklamowymi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gala-z-duzym-wzrostem-sprzedazy-wyprzedzila-vive-i-flesza ##

„Viva!” zajęła miejsce tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), którego wpływy z reklam spadły o 1,2 proc. - do 115,4 mln zł. Trzecią lokatę utrzymał „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Ten tytuł dzięki publikowanym reklamom zarobił 120,5 mln zł, o 8,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Niezmiennym liderem rankingu  reklam jest miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer).W pierwszych 11 miesiącach ub.r. marketerzy wydali na reklamy w tym tytule ponad 157 mln zł, o 6,8 proc. więcej niż rok wcześniej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tygodniki-telewizyjne-i-plotkarskie-najchetniej-kupowane-w-polsce-top-59 ##

Spadek przychodów reklamowych zanotował w omawianym okresie tygodnik „Wprost” (AWR Wprost). Jego przychody reklamowe były niższe o 3,2 proc. i wyniosły 102,9 mln zł. Mniejsze przychody z reklam miał też miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) - wyniosły one 60,7 ml zł (mniej o 1,5 proc.).

Więcej na reklamach zarobiły natomiast pozostałe tytuły rankingu. Przychody „Party” (Edipresse Polska) wzrosły o 4,8 proc. - do 72,9 mln zł, „Polityki” -  o 1,5 proc. (do 61,7 mln zł), „Flesz” - o 11,3 proc. (do 59,5 mln zł).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"