Fonix Ból Uszu reklamowany „na ból i infekcje uszu” (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca wyrób medyczny Fonix Ból Uszu (produkowany przez Polpharmę). Akcję - realizowaną pod hasłem „Fonix Ból Uszu. Na ból i infekcje uszu” - przygotowały firmy marketingowe Love, M5 Film i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Fonix Ból Uszu reklamowany „na ból i infekcje uszu” (wideo)

W reklamie z kampanii występuje kilka osób, którym dokucza ból ucha. Specjalista audiofonolog podkreśla, że Fonix Ból Uszu zawiera 9 składników działających kompleksowo, dzięki czemu łagodzi ból, podrażnienie i może zapobiec rozwojowi infekcji ucha zewnętrznego.

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Love, spot nakręcił Mateusz Dziekoński, wyreżyserował Maciej Bieliński, a produkcją zajął się dom produkcyjny M5 Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+