FoodCare kupił markę Blow. Będzie ją reklamować amerykańska gwiazda

Firma FoodCare (producent m.in. napojów Frugo i Black) kupiła od Premium Beverages Group prawa do napoju energetycznego Blow. FoodCare chce w ciągu roku potroić jego udział rynkowy, a do reklamy zaangażuje znaną aktorkę amerykańską.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Napój energetyczny dla kobiet Blow jest obecny na rynku od marca ub.r., mając obecnie 1,5 proc. udziału w segmencie energetyków. Do tej pory produkcją dystrybucją Blow zajmowała się firma Premium Beverages Group, od której prawa do tej marki odkupił właśnie FoodCare.

Blow będzie teraz produkowany w zakładzie FoodCare w Niepołomicach. Firma planuje także zwiększyć zasięg tej marki, a w tym celu m.in. kupić nową linię produkcyjną.

- Mamy bogate doświadczenie w kreowaniu brandów-liderów, które możemy z powodzeniem przekuć w rynkowy triumf Blow - przekonuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare. Firma produkuje już dwa napoje energetyczne: Black i N-Gine, których łączne udziały rynkowe wynoszą 23 proc., a wielkość tegorocznej produkcji - ok. 800 mln puszek. W ostatnim okresie szczególnie aktywny marketingowo był Black, którego twarzą został Mike Tyson (przeczytaj o tym więcej).

FoodCare zapowiada, że na promocję Blow wyda w przyszłym roku 12 mln zł. Twarzą marki ma zostać znana amerykańska aktorka, przy czym FoodCare nie ujawnia na razie, kto to będzie. W efekcie udziały rynkowe napoju mają wzrosnąć do 5 proc.

Według danych AC Nielsen polski rynek napojów energetycznych w br. jest wart 825 mln zł, czyli o 31 proc. więcej niż w ub.r. . Polska jest tym trzecim krajem w Europie pod względem wielkości konsumpcji tych napojów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję