Football: Politics of the Global Game

29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. W dwudniowym panelu dyskusyjnym wezmą udział naukowcy związani z piłką nożną, a wśród nich badacze z czołowych europejskich uniwersytetów. Konferencja jest organizowana przez Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Honorowy patronat nad tym wydarzeniem objął rektor UW – prof. Marcin Pałys, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Piłki Nożnej oraz Ciszewski MSL Marketing Sportowy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To już druga konferencja po Efektywnym Wykorzystywaniu Marketingu Sportowego, w którą zaangażowała się agencja Ciszewski MSL Marketing Sportowy. Tym razem organizatorami są badacze z Uniwersytetu Warszawskiego - dr Seweryn Dmowski oraz mgr Aleksander Szałański. W komitecie honorowym zasiadają: Jerzy Ciszewski, prof. Janusz Adamowski (UW), prof. Marcin Pałys (UW), prof. Alojzy Z. Nowak (UW) , Karolina Pietkiewicz (Samorząd Studentów UW) oraz Krzysztof Bąk (Fundacja "Piłka jest piękna").

Spotkanie rozpocznie się 29 listopada, w czwartek, o godzinie 13.00. Wśród pierwszych panelistów znalazło się wielu przedstawicieli zagranicznych uniwersytetów. Swoje wystąpienia będą mieli m.in.: Prof. Richard Giulianotti (Uniwersytet w Loughborough), Dr Richard Elliott (Southampton Solent University) oraz Dr Raffaele Poli (University of Neuchâtel). Gościem specjalnym będzie Thomas Junod (UEFA Education and Universities Manager). Drugi dzień został podzielony na 4 panele. Tytuły poszczególnych debat, w których weźmie udział po 3 prelegentów to: Futbol i polityka, Futbol w Europie, Futbol i społeczeństwo oraz Futbol i media.

Miejsce, w którym odbędzie się konferencja to kampus główny Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 24, budynek Samorządu Studentów (Szpital Św. Rocha), sala nr 200 na drugim piętrze.

Media zainteresowane udziałem w konferencji mogą akredytować się na recepcji, czynnej przez cały czas trwania konferencji.

Więcej informacji: http://www.football.uw.edu.pl

O MSLGROUP

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców, we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR’u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. W Polsce należą do niej firmy: Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Financial Communications oraz MSL Warsaw. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz  atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Dowiedz się o nas więcej:

www.mslgroup.com / http://blog.mslgroup.com / Twitter: @msl_group / youtube.com/mslgroupofficial.

O Publicis Groupe

Publicis Groupe jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online