Ford wspiera nowy model Focusa swoją pierwszą globalną kampanią (wideo)

Nowy model samochodu Ford Focus po raz pierwszy w historii producenta wspierać będą globalne działania reklamowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Globalna kampania obejmować będzie pięćdziesiąt 15- i 20-sekundowych reklam telewizyjnych, podkreślających 14 zastosowanych w pojeździe technologii. Według Forda są to rozwiązania nigdy wcześniej nie zaoferowane w segmencie, do którego należy Focus, a także niedostępne w większych i droższych modelach konkurencji.

Pierwsze spoty zostaną wyemitowane we wtorek 1 marca w USA podczas programu 'American Idol' na antenie telewizji Fox. Następnie reklamy trafią na wybrane rynki w Europie, a w drugiej połowie tego roku także do Australii, Nowej Zelandii i RPA.

Kampania obejmuje również prasę, outdoor, media społecznościowe i przestrzeń cyfrową. Za kreację odpowiada Blue Hive - agencja utworzona przez holding reklamowy WPP Group wyłącznie do obsługi budżetu reklamowego Ford of Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"