PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Burda Media Polska wydaje magazyn "Zdrowie i Życie”
Burda Media Polska wydaje magazyn "Zdrowie i Życie”
Burda uruchamia Focus Lab
Burda uruchamia Focus Lab
Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”
Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”
Jakub Żulczyk felietonistą serwisu Focus.pl
Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska
Olga Sztąberska na czele segmentu podróże i nauka w Burda International Polska
Focus.pl w nowej wersji, Łukasz Orbitowski felietonistą
Focus.pl w nowej wersji, Łukasz Orbitowski felietonistą
Piotr Kościelniak odchodzi z „Rzeczpospolitej”, zastąpi Kazimierza Paska jako naczelny „Focusa”
Piotr Kościelniak odchodzi z „Rzeczpospolitej”, zastąpi Kazimierza Paska jako naczelny „Focusa”
Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami
Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami
Magdalena Salik i Michał Cessanis awansują w Burda International Polska
Ranking miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Tylko „Focus” ze wzrostem sprzedaży
Ranking miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Tylko „Focus” ze wzrostem sprzedaży
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele pism popularnonaukowych i historycznych w trzech kwartałach
„Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” na czele pism popularnonaukowych i historycznych w trzech kwartałach
Burda wydaje kwartalnik „Focus Medycyna”
Burda wydaje kwartalnik „Focus Medycyna”
„Twój Styl” liderem czytelnictwa, mocno w górę „Skarb” (dane miesięczników i dwumiesięczników)
„Twój Styl” liderem czytelnictwa, mocno w górę „Skarb” (dane miesięczników i dwumiesięczników)
„W Sieci Historii” i „Świat Wiedzy” liderami pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale br.
„W Sieci Historii” i „Świat Wiedzy” liderami pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale br.
„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu
„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu
Magazyn „Focus” stawia na multimedia
Magazyn „Focus” stawia na multimedia