Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”

Od 22 czerwca na rynku ukaże się nowe, odświeżone wydanie miesięcznika „Focus” (Burda International Poland). Zmianie uległ układ magazynu, szata graficzna, a działy zostały na nowo uporządkowane. Autorem makiety jest Michał Janicki - dyrektor artystyczny magazynu.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”

W lipcowym numerze czytelnicy znajdą również więcej tematów: zarówno informacje o innowacjach technologicznych i sprzęcie do badań kosmosu, jak i materiały o problemach socjologicznych, przyrodzie czy historii nauki.

- Zmiany są efektem rozmów z czytelnikami i analizy ich zainteresowań zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w internecie - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny „Focusa”. – To także wynik ciągłej ewolucji na rynku mediów. Nasi czytelnicy oczekują tekstów różnorodnych i ciekawych, ale przede wszystkim rzetelnie pokazujących jak nauka wpływa na otaczający nas świat i nasze życie. Focus chce nie tylko informować o tym, co w nauce ważne i warte poznania - chce również dyskutować o bieżących wydarzeniach w świecie medycyny i technologii – komentuje Kościelniak. Nowe działy, więcej infografik

Zmianie uległ layout miesięcznika - pojawiły się także nowe działy. Pierwsza część wydania składa się na krótkie informacje o najnowszych wydarzeniach naukowych z Polski i świata. W dziale „Innowacje” czytelnicy znajdą rewolucyjne rozwiązania technologiczne – od tych stosowanych w transporcie i motoryzacji po takie, które trafiają do domowej elektroniki.

Od nowego numeru w sekcji „Odkrycia na stałe” pojawią się materiały o medycynie, technologii, kosmosie i przyrodzie, a w dziale „Człowiek” – o psychologii i socjologii. Na stałe pojawią się także materiały o historii nauki oraz sekcja „Czy wiesz że…”, z krótkimi notkami z wielu dziedzin nauki.

Redakcja stawia także na infografiki, których w numerze ma być jeszcze więcej niż dotychczas.  

Do zespołu felietonistów dołączyła dr Aleksandra Przegalińska - ekspertka w dziedzinie nowych technologii i sztucznej inteligencji.

Relaunch miesięcznika został wsparty kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce a także w tytułach prasowych (w tytułach własnych Burdy), serwisach internetowych (w WP oraz serwisach Burdy) i social mediach wydawnictwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat