„Focus” nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych

W kwietniu 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych awansował „Focus”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „21. Wiek”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus” (G+J Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 101 342 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była wyższa o 13,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce drugie.

Z kolei na drugie miejsce spadł wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Świat Wiedzy”. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 21,77 proc. i wyniosła 100 425 egz.

Trzecia lokata przypadła magazynowi „21. Wiek” (Amconex). Pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 35,52 proc. do poziomu 16 287 egz.

W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 18,46 proc.) pochwalić się mógł „Focus”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Świat Wiedzy” - było to 24,28 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu