„Focus”, „Glamour” i „Gala” dostępne w wersji na tablety

Wydawnictwo G+J Polska udostępniło wersje na tablety trzech swoich magazynów: miesięczników “Focus” i “Glamour” oraz dwutygodnika “Gala”. Elektroniczne wydania zawierają dodatkowe materiały.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wersje tabletowe wszystkich trzech tytułów - dostępne od 25 września br. - wzbogacone są o interaktywne funkcjonalności, dodatkowe zdjęcia, teksty i komentarze, a w przyszłości pojawią się materiały multimedialne. Nie ma w nich reklam z wydań papierowych, ale z czasem mają pojawić się reklamy interaktywne (są już oferowane marketerom). Aplikacje działają na urządzeniach z systemami iOS oraz Android.

Cena jednego wydania “Gali” i “Glamour” w AppStore to 0,89 euro, a “Focusa” - 1,79 euro. Wszystkie tytuły są też dostępne w prenumeracie półrocznej (6,99 euro w przypadku “Gali” i “Glamour” oraz 8,99 euro za “Focusa”) i rocznej (odpowiednio 12,99 euro i 15,99 euro).

grafika

Dla klientów, którzy kupią  najnowszy tablet Samsung Tab 3, przygotowano specjalną promocję. Będą oni mogli bezpłatnie pobrać trzy najbliższe e-wydania “Focusa” i “Glamour”, a dwutygodnik “Gala” zostanie zaoferowany im w półrocznej, bezpłatnej prenumeracie. Promocja potrwa do końca roku, a aplikacje będą dostępne w wirtualnym sklepie Samsung Apps.

grafika

Premierę wydań magazynów na tablety wspierają działania promocyjne, prowadzone na łamach tytułów z portfolio G+J Polska oraz na ich profilach w serwisie Facebook. Aplikacje promuje też firma Samsung.

grafika

Za cyfryzację treści odpowiada Agata Materkowska, wydawca w G+J Polska. Aplikacje wraz z zespołem grafików przygotował dyrektor kreatywny wydawnictwa Paweł Rafa, który wraz z project managerem Olgą Sztąberską odpowiedzialny jest też za ich wdrożenie. Dariusz Zieliński, dyrektor strategii i rozwoju działu new business, jest z kolei odpowiedzialny za monetyzację aplikacji. Aplikacje zostały wdrożone przy współpracy z firmą Optizen Labs.

Niewykluczone, że niebawem pojawią się wersje mobilne dwóch kolejnych magazynów G+J Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele