Formind przygotuje kampanię dla ZTM Warszawa

Agencja reklamowa Formind po wygranym przetargu przygotuje dla ZTM Warszawa kampanię, która ma ocieplić wizerunek kontrolerów biletów ZTM oraz propagującą kasowanie biletów w komunikacji miejskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu, oprócz Formind, ofertę złożyła również agencja Pert Public Relations z ceną 46,7 tys. zł. Oferta Formind była niższa i wynosiła 34,2 tys. zł.

Kampania będzie realizowana w październiku br. Zwycięska agencja zajmie się kreacją trzech spotów, pięciu scenariuszy dłuższych klipów i projektem plakatów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"