W ramach akcji do każdego zestawu startowego Junior Box dołączona jest maskotka minionka. Kampania reklamowa podkreśla, że w tej ofercie dostępne są smartfony takie jak LG K8 LTE i Xiaomi Redmi 4A.
Spot pokazuje, jak minionki wpadają do salonu Play, w którym pracuje para sprzedawców występujących w reklamach sieci od ponad czterech lat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-na-gieldzie-7-miliardow-zlotych-to-mozliwa-wycena-polskie-i-zagraniczne-fundusze-pierwsze-do-kupna-akcji ##
W ub.r. w kampaniach reklamujących Formułę Junior Box pojawili się bohaterowie „Pingwinów z Madagaskaru”, a rok wcześniej - aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
Obecnie Play promuje też ofertę „#Opcjapromocja” (w kampanii występuje Tomasz Kammel) oraz taryfę z numerem komórkowym i stacjonarnym (z udziałem Zygmunta Chajzera).

Za obsługę marketingową sieci Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (reklamy ATL-owe), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).












