Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia i obejmuje pełne spektrum działań digital 360.
Strategia mediowa obejmuje analizę celów biznesowych i mapowanie customer journey, oraz rekomendację najefektywniejszych kanałów komunikacji. Jednym z celów agencji jest definiowanie kluczowych grup odbiorców i dopasowanie do nich komunikacji na każdym etapie lejka zakupowego – od budowania świadomości, przez rozważanie, aż po konwersję.
Plan działań obejmie kampanie performance (search, display, programmatic, remarketing), projekty wizerunkowe (video, branding), a także influencer marketing. Agencja będzie wspierać wewnętrzne zespoły x-kom zarówno operacyjnie, jak i merytorycznie, m.in. poprzez współtworzenie kampanii, ich optymalizację oraz audyty i rekomendacje rozwojowe.
– Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z x-kom. Jest to marka ciesząca się ogromną rozpoznawalnością i zaufaniem konsumentów – dla nas to zaszczyt móc wspierać ich dalszy rozwój. Jednocześnie jest to dlas nas element potwierdzający, że nasza strategia realizacji działań digital 360 z mocnym nastawieniem na policzalność i weryfikację efektywności przynosi skutek – komentuje Michał Szynal, CEO FormUp.

– Współpraca z agencją FormUp to dla nas ważny krok w rozwoju naszych działań digital, ponieważ pozwala połączyć nasze kompetencje i doświadczenie. Dzięki temu możemy szybciej wdrażać nowe pomysły i wspólnie szukać jeszcze lepszych rozwiązań, które będą realnie wspierały rozwój x-kom i odpowiadały na potrzeby naszych klientów – dodaje Katarzyna Dyczek, chief of digital & trade marketing w x-kom.











