W ramach współpracy Fortuna może posługiwać się tytułem sponsora tytularnego Pucharu Polski oraz nazwą i logo rozgrywek Fortuna Puchar Polski w swojej komunikacji marketingowej. Marka Fortuny będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w Pucharze Polski i podczas innych wydarzeń związanych z tymi rozgrywkami.
- Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki, zwłaszcza w jej lokalnym wymiarze. Chcemy, by Fortuna była marką dla wszystkich, dlatego mamy nadzieję dobrze wykorzystać szeroką rozpoznawalność i zasięg Pucharu Tysiąca Drużyn - mówi Konrad Komarczuk, prezes spółki Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totolotek-puchar-polski-i-fortuna-1-liga-polsat-umowa-do-2024-roku-opinie,7170723015870593a ##
Fortuna w czerwcu br. podpisała kontrakt dotyczący sponsoring gal KSW w 2020 i 2021 roku. W ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 21,5 proc. do 2,1 mld zł oraz zysku netto z 57,85 do 74,5 mln zł zysku netto. Wskutek epidemii koronawirusa prognozuje, że w br. przychody zmaleją o 37 proc. Na okres lockdownu zawiesiła działania marketingowe, zdecydowała o zamknięciu 56 nierentownych punktów sprzedaży.
- Partnerstwo ze spółką Fortuna to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprowadzonym partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony - dodał Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Poprzednio sponsorem tytularnym Pucharu Polski był Totolotek, umowę na 2,5 roku podpisano w lutym ub.r. https://www.wirtualnemedia.pl/totolotek-puchar-polski-umowa-z-pzpn-rekordowa-wartosc-umowy,7171161160128641a Nie podano powodów skrócenia tej współpracy.
W ub.r. Totolotek zanotował spadek przychodów o 18,7 proc. do 304,06 mln zł oraz wzrost straty netto z 10,22 do 28,32 mln zł. W ciągu roku zmniejszyła sieć punktów stacjonarnych o 10 proc., a zmiany wprowadzone w platformie informatycznej spowodowały spadek sprzedaży internetowej.











