Fortune Cookie dołącza do WPP i zmienia nazwę na Possible

Międzynarodowa agencja interaktywna Fortune Cookie, działająca również w Polsce, weszła w skład światowego holdingu marketingowego WPP. Jednocześnie zmieniła nazwę na Possible.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Fortune Cookie już pod nazwą Possible została interaktywnym ramieniem WPP. Firma weszła w skład holdingu głównie po to, żeby rozwinąć swoje kompetencje w Wielkiej Brytanii oraz krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Ogółem agencja ma na całym świecie 26 biur, w których pracuje ok. 1,5 tys. osób. Jej klientami są m.in. Microsoft, Mazda, Procter & Gamble i Nokia. Po dołączeniu do WPP powstaną dwa dodatkowe biura Possible w Australii.

W Polsce firma działa od dwóch lat, realizując do tej pory projekty dla firm i marek takich jak m.in. UEFA, Aegon, Europcar, Tauron Polska Energia czy Lovi. W siedzibie agencji w Chorzowie pracuje obecnie ponad 50 osób, m.in. specjaliści w zakresie aplikacji mobilnych, user experience, designu i accesibility. - Jednym z naszych kluczowych celów strategicznych jest optymalne wykorzystanie potencjału drzemiącego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Projekty realizowane przez nas cieszą się dużym uznaniem i jesteśmy pewni, że dzięki tej współpracy coraz więcej międzynarodowych projektów będzie tworzonych w Polsce - ocenia Szczepan Wącław, dyrektor zarządzający Possible Poland. W Europie Środkowo-Wschodniej agencja jest też obecna w Rumunii, Serbii i na Węgrzech.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"