W centrum Warszawy stanęło 240 kolorowych foteli, z których codziennie korzystać może nawet kilka tysięcy osób. Meble, które pojawiły się w stolicy w nocy z 1 na 2 maja, są elementem niekonwencjonalnej akcji promocyjnej, mającej przyciągnąć uwagę mieszkańców, dodać miastu kolorytu i spontaniczności.
Fotele w pięciu kolorach: niebieskim, zielonym, pomarańczowym, żółtym i czerwonym, stanęły w ścisłym centrum miasta, w kwadracie ulic Świętokrzyska, Nowy Świat, Aleje Jerozolimskie i Marszałkowska. Ustawiono je rzędem lub w kameralnych kręgach, przy przystankach autobusowych, wzdłuż uczęszczanych pasaży i miejsc spotkań młodych ludzi. Umieszczony na każdym fotelu intrygujący napis "Usiądź wygodnie i włącz się" zachęca do zrelaksowania, odprężenia i włączenia się do tajemniczego grona. O jakie grono chodzi, organizatorzy ujawnią w kolejnej odsłonie akcji.

Fotele to przykład niekonwencjonalnego działania promocyjnego typu ambient media, z wykorzystaniem elementów małej architektury miejskiej - to sztuka użyteczności publicznej. Mają one przez pewien czas służyć mieszkańcom Warszawy, jednocześnie zaś są pretekstem do zakomunikowania przekazu budowanego etapami (akcja teaserowa) oraz do oryginalnej prezentacji wizerunku.
FOTELE W LICZBACH:" 240 to liczba kolorowych foteli, które ustawiono w centrum Warszawy," 3 to liczba części, z których składa się każdy fotel: betonowy obciążnik, stalowy stelaż oraz siedzisko, " 9001 to nr certyfikatu jakości ISO wydanego dla materiału, z którego wykonane jest siedzisko," 85 kg to waga betonowego obciążnika, do którego przymocowana jest konstrukcja fotela," 5 to liczba kolorów, w jakich wykonano fotele," 13 maja to data kolejnej odsłony akcji.











