W ciągu 6 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2020 r. koncern Fox Corporation zanotował przychody w kwocie 6,804 mld dol., podczas gdy w analogicznym okresie 2019 było to 6,445 mld.
Czytaj także: Przy Super Bowl 2021 reklamowane Cheetos, Amazon, McDonald’s, Toyota, M&M’s, Uber Eats (wszystkie spoty)
Reklama i telewizja
Spółka ujawniła, że w raportowanym okresie największe wpływy (3,251 mld dol.) pochodziły z reklam. Po stronie przychodów najlepszy wynik osiągnął segment telewizyjny Foxa 3,906 mld dol., na 2. miejscu znalazł się dział Cable Networking Programming (2,813 mld dol.).
W ostatnim półroczu 2020 r. Fox Corporation wypracował zysk netto na poziomie 1,347 mld dol. To oznacza znaczący postęp w porównaniu z rokiem 2019, gdy w takim samym okresie nadawca zanotował zysk w wysokości 827 mln dol.

Nieco inaczej prezentują się wskaźniki finansowe Foxa w ujęciu kwartalnym. W kwartale zakończonym 31 grudnia 2020 r. koncern miał przychody w wysokości 4,09 mld dol., co oznacza wzrost rok do roku o 8 proc. Wpływy reklamowe okazały się wyższe o 14 proc., zaś wiodące segmenty to, podobnie jak w przypadku rezultatów półrocznych telewizja i dział kablowy.
Kwartalnie zysk netto Foxa osiągnął kwotę 230 ml dol., podczas gdy rok wcześniej był na poziomie 314 mln. W komunikacie Lachlan Murdoch, szef koncernu wyjaśnił, że niższy zysk był spowodowany przede wszystkim wydatkami na reorganizację niektórych elementów firmy.











