.FOX Networks z reklamami wideo

Internetowa sieć reklamowa .FOX Networks poszerza swoją ofertę o formaty. Będą one emitowane m.in. w serwisach Last.fm, MySpace, Metacafe i Dailymotion.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

.FOX Networks w swojej ofercie wideo chce się skupić na formatach typu in-stream (preroll, midroll), ale proponuje też marketerom display wideo (double billboard, triple billboard, medium rectangle) i formaty layerowe ( TV interstitial, Floor AD). Takie reklamy będą emitowane w Polsce w serwisach społecznościowych (Last.fm, MySpace.com), wideo (Metacafe.com, Dailymotion.com, uStream.tv, Livestream.com), z grami online (Gry.pl, Girlsgogames.pl, Wyspagier.pl) oraz w serwisach FOX (Foxtv.pl, Foxlife.pl).

- W ostatnim czasie reklama wideo online to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku reklamy internetowej. Nasza sieć zapewniania nie tylko doskonałe środowisko dla reklamy wideo i display, ale daje też gwarancję jakości treści, z którymi marki zostaną skorelowane - przekonuje Carlos Ortega, senior vice president FOX International Channels.

Przypomnijmy, że firma uruchomiła sieć .FOX na początku br. (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"