Początkowo start serwisu był planowany na wiosnę br., teraz jako prawdopodobną datę jego startu wymienia się jesień.
Na razie nie wiadomo pod jaką nazwą będzie występowała nowa usługa. W ramach jej przygotowania France Télévisions na początek planuje odświeżenie prowadzonego już przez siebie serwisu VoD o nazwie Pluzz, który ma zyskać zupełnie nowy interfejs. Z czasem do Pluzz zostanie dołączona planowana platforma SVoD.
Władze francuskiej telewizji nie ukrywają, że nowy serwis będzie miał za zadanie promowanie głównie treści tworzonych przez lokalnych twórców i wytwórnie filmowe. Obecnie trwają rozmowy m.in. z Banijay Zodiak, Cyber group Studios, Lagardère Studio, Makever, Media-participations, Univers Ciné, Newen Studios, Millimages, Xilam oraz Tétramedia.
W założeniach dostęp do nowego serwisu będzie płatny w wysokości 9,9 euro miesięcznie, a na jego start przeznaczono na razie kwotę 10 mln euro. Delphine Ernotte-Cunci, dyrektor generalna France Télévisions przyznaje, że w ciągu 5-6 lat nowa platforma chce przyciągnąć ok. 800 tys. użytkowników i w pewnym stopniu stworzyć konkurencję dla francuskiej wersji Netflixa, która obecnie posiada ok. 2 mln subskrybentów. Jednak ideą projektu ma być raczej promowanie francuskiej kultury i filmu niż twarda rynkowa walka z innymi graczami na rynku SVoD.












