Frisco.pl, BeRAW oraz BeDiet.pl Ewy Chodakowskiej łączą siły

Supermarket online Frisco.pl nawiązał współpracę z marką BeRAW oraz serwisem z dietami online BeDiet.pl, których współzałożycielką jest najbardziej znana trenerka fitness w Polsce - Ewa Chodakowska. Efektem tych działań jest konkurs z nagrodą główną w postaci tygodnia metamorfozy na Malediwach, jak również możliwość przeniesienia jadłospisu z BeDiet.pl prosto do koszyka Frisco.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rajska metamorfoza pod okiem najpopularniejszej trenerki

Marka BeRAW i Frisco.pl przygotowali konkurs, w którym do wygrania jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Warunkiem udziału w zabawie jest zakup produktów marki BeRAW za minimum 50 zł w sklepie internetowym Frisco.pl i udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś pojechać na Malediwy?”. Zwycięzca oprócz luksusowego wyjazdu będzie miał szansę trenować z Ewą Chodakowską oraz przez tydzień korzystać z diety ułożonej indywidualnie przez dietetyka BeActive. Zgłoszenia należy przesłać do końca czerwca. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kodu promocyjnego na miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV.

Dieta online z dostawą do domu

Konkurs organizowany wyłącznie na platformie Frisco.pl to nie jedyna nowość dla fanów zdrowego trybu życia. Od początku marca najpopularniejsze platformy z dietami online: BeDiet.pl oraz Vitalia.pl wprowadziły do swojej oferty nowe rozwiązanie e-commerce, które umożliwia przesłanie „jednym kliknięciem” wszystkich składników uwzględnionych w jadłospisie do koszyka popularnego supermarketu online Frisco.pl. Funkcjonalność dostępna w serwisach z dietami to innowacyjne działanie, wychodzące poza standardowy model współpracy między partnerami. Jak to działa? Po wykupieniu planu dietetycznego, każdy użytkownik otrzymuje od dietetyka własny, spersonalizowany plan diety wraz z listą zakupów na dany tydzień. Za pomocą przycisku „Zakupy do diety z dostawą”, dostępnego w zakładce „Lista zakupów”, jednym kliknięciem wszystkie składniki z listy trafiają do koszyka na Frisco.pl. Klient ma możliwość zakupienia wszystkich produktów lub wybrania z listy jedynie tych, których aktualnie nie posiada w swojej lodówce. Następnie zakupy są dostarczane prosto do kuchni na wybraną godzinę.

Wspólne działania Frisco.pl i serwisów z dietami online to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, którzy cenią sobie wygodę. Cieszymy się, że oferowany przez nas mechanizm przyczyni się do szybszych i sprawniejszych zakupów – mówi Grzegorz Bielecki, Prezes Frisco.pl.

Komunikacja akcji konkursowej została wsparta kampanią OOH i radiową. Dodatkowym wsparciem jest również kampania digital na kanałach social media influencerki i e-sklepu, banerami oraz  mailingami. Szczegóły i regulamin jest dostępny na stronie www.frisco.pl.

O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w hipermarketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów