All In! Games w komunikacie giełdowym podał, że w ramach współpracy jako wydawca gry ma odpowiadać za sprzedaż, marketing i wsparcie przy jej projektowaniu. Nie przekazano żadnych informacji o planowanej grze.
- Negocjacje powinny zakończyć się w terminie do dnia 31 stycznia 2021 roku podpisaniem przez strony umowy regulującej zasady współpracy stron przy stworzeniu i wydaniu gry (umowa wydawnicza) - zapowiedziano. Zaznaczono, że zawarty na razie przez All In! Games i Ekipę list intencyjny nie nakłada na spółki obowiązku ponoszenia jakichkolwiek wydatków.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-2020-youtube-friz-duda-hot16challenge,7170416278677121a ##
Kurs giełdowy All In! Games mocno w górę
All In! Games jest notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy. W środę przed południem kurs spółki rósł o 14 proc., przy cenie 14,80 zł za akcję kapitalizacja firmy wynosi 510 mln zł.

W ostatnich czterech kwartałach All In! Games zanotowało 5,03 mln zł przychodów sprzedażowych i 15,55 mln zł straty netto.
All in! Games powstało na początku ub.r. w efekcie fuzji Alin Group i Synerga.fund. Na giełdzie spółka pojawiła się na początku br., przejmując notowaną na rynku głównym Setantę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/movie-games-i-robert-lewandowski-gry-wideo-pilka-nozna,7170415785203329a ##
W lutym All in! Games zapowiedziało, że zamierza w br. mocno zwiększyć zatrudnienie i wydać minimum 10 gier, m.in. „Ghostrunner” (produkcji One More Level), „Paradise Lost” (PolyAmorous), „Metamorphosis” (Ovid Works) oraz „Champions of The Four Kingdoms” (Gamera Interactive).
Ekipa chce wejść na giełdę
W drugiej połowie listopada spółka Ekipa, założona na początku listopada, podpisała list intencyjny z JR Holding w sprawie potencjalnej współpracy mającej wprowadzić ją na główny lub boczny rynek warszawskiej giełdy „poprzez połączenie z publiczną spółką akcyjną w ramach realizacji transakcji odwrotnego przejęcia”.

Współwłaścicielem i członkiem rady nadzorczej Ekipy jest youtuber Karol „Friza” Wiśniewski. Jego kanał youtube’owy ma 4,2 mln subskrybentów, a kanał działającej od dwóch lat grupy Ekipa, obejmującej kilkoro innych twórców - ponad 900 tys.
Friz jest też obecny na Facebooku i Instagramie, współpracuje z siecią GetHero. Wspólnie z innymi twórcami Ekipy prowadzi również internetowy sklep odzieżowy Ekipatonosi.pl.











