Frosta z zimową odsłoną kampanii "Mówimy, jak jest" (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej produktów mrożonych Frosta. Akcję pod hasłem "Mówimy, jak jest" przygotowały TBWA i Zenith.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frosta z zimową odsłoną kampanii "Mówimy, jak jest" (wideo)

Najnowsza odsłona kampanii "Mówimy, jak jest" potrwa do końca marca tego roku. Promuje. Mexican Chicken – kurczaka z ryżem po meksykańsku oraz Rybę z pieca po włosku. Spot podkreśla, że brak dodatków do żywności Frosty oraz ich wysoką jakość.

Komunikacja prowadzona jest w stacjach telewizyjnych i radiowych.

Równolegle prowadzone będą aktywności na YouTube. Tam trafią spoty promocyjne dań gotowych Frosty, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou.

"Mówimy, jak jest" od 2017 roku

Kampania "Mówimy, jak jest" trwa od jesieni 2017 roku. Ostatnia odsłona emitowana zaś była jesienią ubiegłego roku. 

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajmuje się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele