Fructis: renowacja

Agencja Publicis przygotowała kampanię informującą o nowej formule szamponu Garnier Fructis.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowa formuła szamponu Garnier Fructis daje włosom siłę – takie jest kluczowe przesłanie kampanii przygotowanej przez agencję reklamową Publicis. Na kampanię składają się trzy spoty oraz reklama prasowa.

Nowością w komunikacji jest położenie nacisku na nową formułę, na którą składają się fruktoza, glukoza, witaminy, kwasy owocowe oraz regenerujące lipidy. To dzięki tej innowacyjnej kombinacji szampon działa na włókno włosa na zewnątrz i od wewnątrz, a włosy stają się mocniejsze i bardziej lśniące. Bohaterami trzech radosnych spotów, z których każdy trwa 30 sekund są młodzi aktywni ludzie – mężczyzna i dwie kobiety. Z różnych powodów borykają się oni z problemem słabych włosów. Panaceum na ich kłopoty jest właśnie nowa formuła szamponu Garnier Fructis, którą dokładnie opisuje lektor.

Kreacja reklamy prasowej jest jeszcze bardziej dynamiczna niż przy poprzedniej kampanii Garnier Fructis. A nowa formuła szamponu wybija się na pierwszy plan, ponieważ została ujęta w rzucającą się w oczy ramkę.

„Podstawowym celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na nową formułę Garnier Fructis, która poprzez działanie od wewnątrz i zewnątrz włókna włosa dodaje włosom niezbędnej siły i przywraca im wyjątkowy blask” – powiedziała Sylwia Wilska, Account Executive Publicis.

Film reklamowy można zobaczyć w TVP, TVN i Polsacie, Hallmark, Zone Club, National Geographic, AXN, Zone Romantica.

Reklamy prasowe pojawią się w Men’s Heath, Wysokich Obcasach, Logo, Vivie, Gali, Przyjaciółce, Świecie Kobiety, Claudii, Tinie, Dobrych Radach, Naj, Poradniku Domowym oraz Avanti.

Kampania potrwa do końca 2006 roku. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

Kampania – Fructis: renowacja

Klient:Garnier

Przedstawiciel klienta:

Michał Breś – Group Product Manager Garnier Fructis&Garnier Coloration Marketing DPGP

Agencja: Publicis

Client Service:Monika Rendzner – Account ManagerMonika Zaręba - Account Executive Sylwia Wilska – Account Executive

Produkcja TV:Monika Derda – Produkcja TV

Kreacja: Alex Boucher – Art DirectorJulia Wójcik – Copywriter

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji