„Frugo przyszło” z Facebookiem w reklamach outdoorowych

Na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Frugo, produkowanego przez FoodCare. Akcję przygotowały i realizują firmy Credo, Lubię To i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Outdoorowa kampania Frugo została przygotowana wspólnie z fanami tej marki skupionymi na Facebookowym fanpage’u „Frugo Wróć!”, którzy ostatecznie zatwierdzili wygląd plakatu. Zresztą ta współpraca jest kontynuowana w samej akcji: fani Frugo poprzez specjalną aplikację na Facebooku mogą wskazywać, w jakim kierunku powinien rozwijać się ten produkt. Kampania zachęca ich do tego hasłem „Chcecie nowe Frugo? No to jakie?”.

Przypomnijmy, że Frugo było stopniowo wprowadzane przez FoodCare do sprzedaży w wakacje. Przygotowanie strategii komunikacji i reklam napoju do mediów o dużym zasięgu zlecono duetowi kreatywnemu Iwo Zaniewski - Kot Przybora z agencji PZL (więcej na ten temat).

grafika

Obecna akcja od 16 września obejmuje frontlighty (6x3) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Katowicach. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja Creoo, działania interaktywne realizuje agencja Lubię To, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję