Fulda EcoControl testowana na portfelach

Na stacjach Orlen ruszyła akcja promocyjna opon Fulda EcoControl.Towarzyszy jej kampania reklamowa pod hasłem "Testowana naportfelach", która obejmuje internet i serwisy oponiarskie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Promocja opon Fulda EcoControl jest prowadzona na 126największych stacjach Orlen, na których po każdym tankowaniuotrzymuje się drzewko zapachowe z informacją o akcji, a pozrobieniu zakupów za co najmniej 150 zł - poduszkę o kształcienawiązującym do czarnego jaguara, czyli znaku firmowego Fuldy. Tymdziałaniom towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Testowana naportfelach", która podkreśla, że opony tej firmy pozwalajązredukować koszty eksploatacji samochodu. Porady na ten tematzamieszczono również w serwisie internetowym uruchomionym podadresem www.eko-kontrola.pl.

Akcja reklamowa obejmuje internet (auto-swiat.pl, gazeta.pl -serwis moto, wp.pl, v10.pl, mojeauto.pl, interia.pl, google),dzienniki regionalne (konkursy) oraz 700 serwisów oponiarskich(materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja S4,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą