"Walcz" na PGE Narodowym. Fundacja Alivia znów z kampanią "Wojna z rakiem" (wideo)

Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię "Wojna z rakiem", obejmującą m.in. spot telewizyjny, aukcje charytatywne i narodowy test wiedzy. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Platige Image, Juice, Dobro i Big Picture.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania "Wojna z rakiem" ruszyła 4 lutego br., w Światowy Dzień Walki z Rakiem. Celem akcji jest przypomnienie w symboliczny sposób o narastającym problemie chorób nowotworowych w wielu państwach świata oraz zachęcenie wszystkich do zatrzymania się i zastanowienia nad zdrowiem swoim oraz najbliższych.

Oś kampanii "Wojna z rakiem" stanowi spot o tej samej nazwie, który można zobaczyć w telewizji, kinach i internecie.

Podobną kampanię, z tym samym spotem, Alivia prowadziła rok temu. Teraz działania zostały rozszerzone o dodatkowe akcje, które mają popularyzować ideę dbania o swoje zdrowie oraz solidaryzowania się z pacjentami onkologicznymi.

W ramach kampanii 4 lutego, przez cały dzień, na elewacji stadionu PGE Narodowy wyświetlane było hasło "WALCZ", symbolicznie wzywające do podjęcia walki z rakiem, przypomnienia sobie o codziennej batalii tysięcy pacjentów onkologicznych oraz konieczności wzięcia spraw dotyczących zdrowia w swoje ręce.

grafika

Fundacja za pośrednictwem serwisu Allegro prowadzi także aukcje pamiątek przekazanych przez polskich sportowców. Wśród licytowanych przedmiotów znajduje się m.in. podpisana koszulka Arkadiusza Milika, napastnika piłkarskiej reprezentacji Polski. Wszystkie aukcje są dostępne na stronie www.charytatywni.allegro.pl i będą trwać do 30 kwietnia br., a cały dochód zostanie przeznaczony na fundusz pomocy pacjentom onkologicznym w najtrudniejszej sytuacji materialnej.

Ponadto w ramach akcji prowadzony jest Narodowy Test Wiedzy o Walce z Rakiem, czyli badanie wiedzy Polaków o profilaktyce, diagnostyce oraz leczeniu chorób nowotworowych. Test można rozwiązywać na stronie internetowej testoraku.pl.

grafika

Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Za produkcję spotu odpowiadało studio Dobro, za postprodukcję - Platige Image, a za dźwięk - studio Juice. Spot wyreżyserował Karol Kołodziński. Za strategię i realizację działań PR odpowiada agencja Big Picture. Wyświetlanie hasła "WALCZ" na elewacji PGE Narodowy umożliwiła spółka PL2012, a wsparcia w organizacji aukcji charytatywnych udzieliło Allegro. Kampanię wspomaga również firma Husqvarna, w której punktach dealerskich będzie można oglądać kampanijne plakaty. Wszystkie podmioty pracowały przy tym na zasadzie pro bono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"