Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Fundacja Jim startuje z kampanią ogólnopolską "Bullying Out!", której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc wśród uczniów.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów
Materiały prasowe

– Celem kampanii "Bullying Out!" jest zwiększenie świadomości społecznej na temat przemocy rówieśniczej, w tym także wobec neuroatypowych uczniów oraz wdrożenie systemowych rozwiązań prawnych i edukacyjnych, wspierających szkoły, kadrę nauczycielską i rodziców w przeciwdziałaniu bullyingowi – mówi Tomasz Michałowicz, prezes Fundacji Jim.

W ramach kampanii powstała petycja, w której Fundacja Jim domaga się wprowadzenia obowiązku wdrożenia procedury antybulliyngowej w każdej szkole. Procedury mają pomóc szkołom reagować na przemoc, szkolić nauczycieli, edukować uczniów i stworzyć bezpieczny sposób zgłaszania przemocy – także tej wobec uczniów neuroatypowych.

Kampania będzie realizowana w całej Polsce poprzez płatne reklamy w mediach społecznościowych, szerokie działania mailingowe skierowane do dziesiątek tysięcy odbiorców – w tym szkół – a także inicjatywy edukacyjne i reklamy w środkach transportu publicznego.

Na stronie internetowej kampanii znajdą się: rekomendowana procedura antybullyingowa dla szkół, artykuły eksperckie, poradniki oraz materiały edukacyjne dla dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?