– Celem kampanii "Bullying Out!" jest zwiększenie świadomości społecznej na temat przemocy rówieśniczej, w tym także wobec neuroatypowych uczniów oraz wdrożenie systemowych rozwiązań prawnych i edukacyjnych, wspierających szkoły, kadrę nauczycielską i rodziców w przeciwdziałaniu bullyingowi – mówi Tomasz Michałowicz, prezes Fundacji Jim.
W ramach kampanii powstała petycja, w której Fundacja Jim domaga się wprowadzenia obowiązku wdrożenia procedury antybulliyngowej w każdej szkole. Procedury mają pomóc szkołom reagować na przemoc, szkolić nauczycieli, edukować uczniów i stworzyć bezpieczny sposób zgłaszania przemocy – także tej wobec uczniów neuroatypowych.
Kampania będzie realizowana w całej Polsce poprzez płatne reklamy w mediach społecznościowych, szerokie działania mailingowe skierowane do dziesiątek tysięcy odbiorców – w tym szkół – a także inicjatywy edukacyjne i reklamy w środkach transportu publicznego.

Na stronie internetowej kampanii znajdą się: rekomendowana procedura antybullyingowa dla szkół, artykuły eksperckie, poradniki oraz materiały edukacyjne dla dzieci.











