Koniec reklam Funduszu Sprawiedliwości? Ministerstwo unieważniło przetarg

Ministerstwo Sprawiedliwości unieważniło wyniki przetargu na kompleksową obsługę reklamową Funduszu Sprawiedliwości - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Koniec reklam Funduszu Sprawiedliwości? Ministerstwo unieważniło przetarg

Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczył kompleksowej obsługi kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości

Oferty w nim, w wyznaczonym terminie (22 maja br.) złożyły dwa konsorcja: Pro Polska i Uniqom ( z ceną 5,22 mln zł) oraz GonnaBe z Ascenti Media (z ceną 5,24 mln zł). Ofertę drugiego konsorcjum odrzucono, a do współpracy wybrano ofertę Pro Polska (lider konsorcjum) i Uniqom. 

Do ich zadań należeć miało m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości; zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno–edukacyjnych oraz opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu. Umowa miała zostać zawarta na 2 lata. 

Firmy uchyliły się od zawarcia umowy   

Teraz resort sprawiedliwości poinformował, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Wyjaśniono, że powodem takiej decyzji było to, że wybrane konsorcjum firm “uchyliło się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Z kolei Ministerstwo Sprawiedliwości nie miało możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert, ponieważ w postępowaniu nie było już więcej niepodlegających odrzuceniu ofert.

Tym samym wynik przetargu, jak i sam przetarg unieważniono. 

Obie firmy już pracowały dla Funduszu Sprawiedliwości

Przypomnijmy, że Pro Polska i Uniqom zajmowały się dotychczas obsługą reklamową Funduszu Sprawiedliwości - po wygranym w ub.r. przetargu. 

Wtedy resort sprawiedliwości oprócz tych firm wybrał jeszcze do współpracy Sigmę Bis (agencja należy do Orlenu i PZU) i Euvic Media. 

Eventy sportowe, futbol amerykański 

Współwłaścicielami spółki Pro Polska są Jędrzej Stęszewski i Patryk Tyryłło. Obaj panowie zasiadają również w zarządzie Stowarzyszenia "Wczoraj, dziś, jutro", które angażuje się w rozwój futbolu amerykańskiego w Polsce. Firma na swojej stronie internetowej informuje, że jest "jedną z najprężniej rozwijających się firm w branży promotorsko – eventowej w Polsce". 

Spółka chwali się, że zorganizowała SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego na PGE Narodowym. Wśród swoich dotychczasowych klientów Pro Polska wymienia m.in. TVP Sport, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Tenisa Stołowego, PGE Narodowy. 

Z kolei w zarządzie spółki Uniqom są Bartosz Majkowski i Piotr Kubacki. Agencja zajmuje się marketingiem, komunikacją i doradztwem, głównie w zakresie kampanii digitalowych (social media, SEO, display).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele