Fuzja na rynku digital marketingu. Tigers i Get Noticed łączą siły [NASZ NEWS]

Agencje digital marketingu Tigers oraz Get Noticed ogłosiły połączenie. Działać będą pod marką Tigers — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Połączony zespół agencji liczy około 100 osób. — Ta fuzja to naturalny krok w ewolucji Tigers — podkreśla Franciszek Georgiew, założyciel Tigers.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Fuzja na rynku digital marketingu. Tigers i Get Noticed łączą siły [NASZ NEWS]
Tigers

W wyniku połączenia utworzono nową strukturę zarządczą. Funkcję prezesa spółki objął Michał Garczyński, dotychczasowy CEO Get Noticed. Karolina Kawska, z doświadczeniem w roli CEO Tigers, pozostaje na stanowisku wiceprezeski i CXO Tigers. Franciszek Georgiew, założyciel Tigers, wraz z Barbarą Garczyńską, współzałożycielką Get Noticed tworzą od teraz radę doradczą.

Firmy przekonują w komunikacie, że fuzja odpowiada na potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują jednego partnera do realizacji wszystkich działań digital marketingowych.

Tigers specjalizowało się dotychczas w strategii, kreacji i komunikacji w mediach społecznościowych, podczas gdy Get Noticed zdobyło uznanie dzięki skutecznym kampaniom sprzedażowym i wsparciu firm w ekspansji zagranicznej. Automation House, trzeci element układanki, wniósł do organizacji zaawansowane kompetencje w obszarze automatyzacji procesów i wdrożeń AI - podano w komunikacie.

— Klienci nie muszą już żonglować agencjami od strategii, kreacji i performance'u - z własnego doświadczenia wiemy, że często jest to jedna z ich największych bolączek. Teraz otrzymują jednego, dojrzałego partnera, który odpowiada za cały proces i wyniki biznesowe — wyjaśnia Michał Garczyński, obejmujący stanowisko CEO Tigers.

​ — Ta fuzja to naturalny krok w ewolucji Tigers. Przez 10 lat zbudowaliśmy markę z potężną renomą w świecie digitalu. Teraz, łącząc siły z Get Noticed, poszerzamy ekosystem wzrostu dla naszych klientów. Osobiście skupiam się na rozwoju naszej przewagi technologicznej - narzędzia AION - pracując z Dubai AI Campus — podkreśla Franciszek Georgiew, założyciel Tigers i twórca narzędzia AION.

Jednym z kluczowych obszarów działalności połączonej agencji będzie wspieranie polskich marek w ekspansji międzynarodowej, co może potwierdzić obecność agencji w elitarnym programie Google IGAP - International Growth Accelator Program, w którym znalazła się jako jedna z trzech agencji w Polsce.

— Łączymy nasze komplementarne kultury organizacyjne i dwa zespoły o uzupełniających się, mocnych kompetencjach. Tigers wnosi mistrzostwo w strategii, kreacji i contencie, a Get Noticed performance i unikalne know-how w ekspansji zagranicznej. Dzięki temu możemy zaoferować klientom pełen ekosystem wzrostu, który od teraz jeszcze skuteczniej będzie przekładał się na ich wyniki biznesowe — mówi Karolina Kawska, wiceprezeska i CXO Tigers.

Formalne połączenie spółek nastąpi na przełomie roku, ale już teraz zespoły działają jako jedna firma.

Połączenie dwóch rentownych, jakościowych i stabilnie działających agencji tworzy organizację o skali i operacyjnej dojrzałości rzadko spotykanej na polskim rynku. Ze 100-osobowym zespołem, sprawdzonymi procesami zarządzania projektami i własnymi narzędziami AI, oferujemy klientom nie tylko szeroki zakres kompetencji, ale przede wszystkim stabilność i przewidywalność współpracy. Tigers to agencja dysponująca kompletnym zestawem usług przyszłości i partner gotowy realizować projekty od lokalnych kampanii po kompleksową ekspansję międzynarodową — zawsze z pełną odpowiedzialnością za wynik biznesowy — mówi Basia Garczyńska, współwłaścicielka Tigers.

Fuzja będzie promowana poprzez kampanię digitalową pod nazwą "Get Noticed with Tigers", która potrwa do końca roku. W ramach kampanii agencja udostępni także trzy darmowe narzędzia wspierające wzrost biznesu.

Identyfikacja wizualna kampanii łączy charakterystyczne elementy obu marek - tygrysie "T" oraz charakterystyczne "oczko" Get Noticed, które razem tworzą wizerunek tygrysa. Kampanię informującą o fuzji obu agencji promuje hasło "Czas na wzrost bez granic".

​— "Czas na wzrost bez granic" doskonale oddaje istotę naszego połączenia: nawiązuje do dotychczasowej komunikacji Get Noticed, jednocześnie podkreślając uniwersalność naszej oferty — od digital marketingu, po ekspansję zagraniczną. W Tigers projektujemy sukces klientów bez ograniczeń — podsumowuje Michał Garczyński.

Tigers to agencja marketingowa z 10-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w budowaniu marek poprzez strategię, content, PR i kreację.

Get Noticed to agencja z 7-letnim doświadczeniem, ekspert w skalowaniu e-commerce oraz ekspansji na rynki zagraniczne. Specjalizuje się w generowaniu sprzedaży poprzez performance marketing, SEO, analitykę i web development.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP