Fuzja na rynku monitoringu mediów

Press - Service Monitoring Mediów Sp. z o.o. i Centralna Agencja Przeglądu Mediów utworzyły największą w Polsce firmę monitorowania mediów obsługującą kilkuset klientów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zarówno Press - Service  jak i CAPM oferowały klientom podobne standardy obsługi.

"Poszukując partnera, rozglądaliśmy się za firmą solidną i z dobrą renomą na rynku. Centralna Agencja Przeglądu Mediów, działająca na rynku od trzech lat, zaimponowała nam swoją dynamiką i jakością obsługi. Dlatego właśnie tę firmę zaprosiliśmy do rozmów, które zaowocowały fuzją. Nie bez znaczenia był fakt posiadania przez CAPM mocnej pozycji na najważniejszym, warszawskim rynku" - mówi Sebastian Bykowski, Wiceprezes  Press - Service.

 Podobnego zdania jest także Waldemar Kijanowski, Dyrektor Oddziału Warszawskiego. "Dzięki mocnej pozycji CAPM na rynku, warszawski oddział Press - Service  ulegnie aktywizacji. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Już teraz wprowadzamy w firmie nowy system zarządzania jakością. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym zmianom osiągniemy jeszcze wyższy stopień zadowolenia klientów".

Po zakończeniu procesu połączenia obu firm Press - Service  usprawnił szybkość działania monitoringu i jakość obsługi. Od chwili połączenia wprowadzany jest wewnętrzny system kontroli. Firma zamierza także zunifikować system zarządzania jakością. Silny, kilkukrotnie powiększony oddział w Warszawie daje możliwość jeszcze szybszego przetwarzania informacji z centrum kraju. Klienci korzystający z usług połączonych firm otrzymują teraz potrzebne im informacje w krótszym czasie i w dobrej cenie. Ponadto byli klienci CAPM mogą obecnie korzystać z autorskich produktów PRESS-SERVICE do dostarczania, przetwarzania i analizowania otrzymanych materiałów poprzez nowoczesne serwisy.

 " Wciąż powstają i są na bieżąco realizowane nowe, odważne projekty związane z obsługą Klientów, tworzone są innowacyjne produkty. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują coraz bardziej zaawansowane rozwiązania dostępu do informacji przez dedykowane serwisy www, a także zintegrowana platforma do przeglądania i analizowania wszystkich mediów" mówi Prezes Zbigniew Długi.

"Obecnie Ośrodek Obsługi Klientów znajduje się zarówno w Warszawie jak i w Poznaniu. Dzięki temu firma jest zawsze blisko odbiorcy swoich usług, a Opiekunowie Klienta mogą w każdej chwili spotkać się, porozmawiać i doradzić. Kapitał wiedzy i możliwość wymiany doświadczeń gwarantuje dalszy rozwój naszej firmy. Dodatkowo pozyskaliśmy nowe kontakty i większą bazę Klientów" podsumowuje  Wiceprezes Sebastian Bykowski.

Jest to już druga fuzja PRESS-SERVICE w krótkim czasie. Miesiąc wcześniej PRESS-SERVICE połączył się z Alma Internet S.A. tym samym wzmacniając swoje zaplecze technologiczne.

Zarząd firmy Press Service stanowią: Prezes Zbigniew Długi oraz Wiceprezesi: Piotr Długi i Sebastian Bykowski. Dyrektorem oddziału warszawskiego jest Pan Waldemar Kijanowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji